Hayaller Kitaplarla Gerçekleşti
Tarih :
Yer : Özel Uğur Anadolu Lisesi ​ Hayaller Kitaplarla Gerçekleşti Özel Uğur Anadolu Lisesi,
Açıklama :

Lâleler İstanbul'da parklarda ,bahçelerde tüm ihtişamıyla göz kamaştırırken biz ,kır çiçeklerinin süslediği doğanın çağrısını duyduk ve Göynük'teki küçük kardeşlerimize

ulaştıracağımız kitap kolilerini otobüse yükledik.

Bütün çocuklar okusun , yeni hayatlar öğrensin ve okumaya doyamasınlar "Hayaller Kitaplarla Gerçekleşsin "diye başlattığımız kampanyamızda sadece kitap toplamadık.Dostluk,umut da biriktirdik ve onları sevgiyle derleyip kitapların arasına yerleştirdik; hep hatırlanalım diye...

Kitapseverlerle buluşacağımız yol hikayemizde sabahın erken saatlerinde İstanbul'la vedalaştık güneş yüzünü gösterinceye kadar da uykumuza kaldığımız yerden devam ettik.Yemyeşil dalların arasındaki yolculuğumuz tarihi evlerle bezeli bir sokakta mola verdi.Göynük'e kardeş okulumuza gelmiştik.Kitapları getirdiğimiz okulda sevgiyle karşılandık."Hoş geldiniz ve hoş bulduk"un ardından kitapları kütüphaneye yerleştirdik,küçük kardeşlerimizle fotoğraf çekildik.Sonra Göynük'ün tarihi ve doğal güzelliklerini seyre çıktık.Bizim için hazırlanan yemeğimizi yedik ve tüm anılar yüreğimizde duygusal bir vedayla ayrıldık Göynük'teki dostlarımızdan.

Bu anlamlı günü bir Abant gezisiyle taçlandırmak için tekrar yola koyulduk ve resimlerini kıskandıran bir manzarayla gözlerimiz gönüllülerimiz şenlendi.Gün batımına kadar faytonla göl kenarında gezintiler yaptık.Çiçekler topladık bu günden hatıra ,papatyalardan taç yaptık.Zaman göz açıp kapayıncaya kadar geçti .Sapanca'da yediğimiz akşam yemeğinin ardından otobüsteki müzik yarışmalarıyla,çekilen halaylarla bir güzel gün daha tadı damağımızda kalarak bitti.